На тази тема е посветена поредната дискусия в една от специализираните групи в Linkedin. Анкетата отразява вижданията на потребителите в САЩ. Те се интересуват от следните неща (без да са подредени по някакъв признак):

Поддръжка – нива 1 и 2
Системна поддръжка (ниво 3)
Телефонна поддръжка – време през което се предлага
Онлайн чат – време през което се предлага
Уеб базирана поддръжка – тикет система или поддръжка по електронна поща – часови интервал в който се предлага
Средно време до първия отговор на билет
Средно време за разрешаване на проблем
Стабилност, оценена по срока на активно присъствие на пазара (в години и/или месеци)
Сменяла ли си е услугата името?
Броя на клиентите на услугата
Гаранции свързани с „oversell“ параметри
Време на ъптайм на сървърите – от 99.9% нагоре
Език на поддръжката
Мимималната цена от която започват услугите

Любопитно е, че сред изброените показатели липсват стандартните параметри като пространство и трафик.


Етикети: ,