На тази тема е посветена поредната дискусия в една от специализираните групи в Linkedin. Анкетата отразява вижданията на потребителите в САЩ. Те се интересуват от следните неща (без да са подредени по някакъв признак):Поддръжка - нива 1 и 2 Системна поддръжка (ниво 3) Телефонна поддръжка - време през което се предлага Онлайн чат - време през което се предлага Уеб базирана поддръжка - тикет система или поддръжка по електронна поща - часови интервал в който се предлага Средно време до първия отговор на билет Средно време за разрешаване на проблем Стабилност, оценена по срока на активно присъствие на пазара (в години и/или месеци) Сменяла ли си е услугата името? Броя на клиентите на услугата Гаранции свързани с "oversell" параметри Време на ъптайм на сървърите - от 99.9% нагоре Език на поддръжката Мимималната цена от която започват услугитеЛюбопитно е, че сред изброените показатели липсват стандартните параметри като пространство и трафик.


Етикети: ,