recaptcha-blog

Ограничението на зловредни ботове и скриптове днес достигнаха нови върхове благодарение на Google и революционната нова версия на анти-спам функционалността reCaptcha. reCaptcha или така популярния бокс със замъглени символи, числа и букви в изображение, който може да намерите под онлайн формите за контакт, поръчка или коментарната секция в уебсайтовете, за да верифицирате пред системата, че не сте „робот”, наскоро беше сериозно компрометирана след установяване на възможност за заобикалянето и с точност от 99.8%.

Recaptcha_anchor@2x

Силно притеснителния доклад на Google за уязвимостта на досегашната технология неимоверно породи нуждата от естествена градация на технологията по обезпечаването срещу спам атаки и решението, което Google нарекоха „No Captcha reCaptcha”.  Въпреки че видимо новата „captcha” функционалност изглежда много по-лесна за преодоляване от машина, от Google уверяват, че зад чек-бокса и отговор на въпроса „Робот ли си?” се крие система, който проследява поведението на потребителя, а проведените тестове в които са участвали SnapChat, WordPress и др. доказва повече от задоволителни резултати на „No Captcha”. Не на последно място No Captcha е проектирана с умисъл за максимално улеснение при работа от мобилни устройства, защото за вашите потребители ще бъде в пъти по-лесно да маркират еднородни елементи или да отговорят еднозначно на въпроса „Робот ли си?” с един клик, отколкото да въведат поредица от символи визуализирани на екрана им.

No Captcha може да конфигурирате и интегрирате на вашите уебсайтове от тук, като Host.bg ви напомня, че присъствието на “captcha” функционалност във вашите онлайн проекти, освен че е задължителна за предпазване от зловредни ботове и скриптове ще ви спести и от ненужно потребление на допълнителни хостинг ресурси.