Стотици маркетолози, рекламисти и комуникатори се събраха на Лятна маркетинг вечер в София Ринг Мол във вечерта на 8 септември. Темата на събитието беше

Marketing games,

която организаторите избраха заради все по-честото използване на игри в маркетинга – gamification подходи, виртуална реалност и много други игри за кампаниите на бизнеса.Изпълнителен директор на Sofia Ring Mall - Димитриос Папулис, приветства маркетолозите с добре дошли, а специални гости на Лятна маркетинг вечер 2016 бяха: Христо Шомов – Видео и VR продуцент Димитър Димитров, CEO на Saliro Николай Облаков, Маркетинг Мениджър на Host.bg Даниел Георгиев, CEO на CloudBM.От тях научихме как бизнесът може да използва очилата за виртуална реалност за маркетинг кампаниите си, каква е маркетинг еуфорията и как да бъдем на правилното място в точния момент, как да сме в голямата маркетинг игра и какво ново има на пазара, за да таргетираме по-точно аудиторията си.Зам. главният редактор на www.marketing360.bg - Невена Котарова, сподели за бъдещите събития, които маркетинг медията ще организира, а именно бизнес закуски на тема Video Advertising on Internet: Best practices and case studies“Маркетолозите получиха подаръци от партньорите на Marketing360.bg: Ваучери за VPS хостинг от Host.bg Ваучери за лайф стрийминг от Streamer.bg Очила за виртуална реалност от Intoit Билет за събитието Video Marketing Action от EventsBakery Билети за събитието на Forbes – Форум „30 под 30“Безалкохолните и нискоалкохолните напитки бяха предоставени от Бачково, Derby, Lactima, Aperol Spritz, Campari и Negroni.Повече за събието и какво споделиха посетителите, вижте чрез официалния хаштаг: #mkt360summer.Лятната маркетинг вечер се случва благодарение на партньорите нa организаторите от mkt360.eu:Host.bg Sofia Ring Mall Brand Management STREAMER.BG CloudBM Opel Etarget Saliro Intoit Aperol Spritz Бачково Lactima 
Видео от Събитието:
Галерия от събитието:


Етикети: